Szczegółowy opis technologii naprawy:
Posiadamy wykwalifikowany personel w zakresie świadczenia usług spawalniczych:
Wykonujemy naprawy uszkodzeń i pęknięć eksploatacyjnych oraz w miarę konieczności modernizacje stosując wzmocnienia i nakładki w uzgodnieniu z producentem urządzeń i na bazie własnego doświadczenia. Działania poprzedzone są uzgadnianiem technologii naprawy bądź modernizacji z UDT. Zapewniamy kompleksową usługę, obejmującą dokładną identyfikację uszkodzeń a także wykonanie stosownych badań i dokumentacji powykonawczej z odbiorem UDT włącznie.
Jako właściciel firmy zapraszam Państwa do zapoznania się z kilkoma naszymi naprawami uzgadnianymi przez UDT.
Przedstawię jak wygląda cały proces od zapytania klienta po odbiór przez Urząd, gotowego sprzętu.
Otrzymaliśmy zdjęcie pęknięcia masztu wewnętrznego w wózku Caterpillar TH62 Turbo.
Zdjęcia: Miejsca pęknięć masztu
Wspólnie z inżynierem spawalnictwa wykonaliśmy wstępny projekt naprawy uszkodzonego sprzętu. Na tej podstawie przedstawiłem klientowi ofertę cenową do akceptacji.
Po akceptacji oferty przez klienta przystępujemy do pracy.
Mając wiedzę o gatunku stali inżynier opracowuje technologie spawania i naprawy:
W tym przypadku transport maszyny do naszego warsztatu w Świeciu był nieopłacalny , więc nasza ekipa pojechała dokonać naprawy u klienta.
W tym przypadku postanowiliśmy wyciąć i przyspawać nakładki wzmacniające.
Zdjęcie: Nakładki wzmacniające
Na tej podstawie spawacz wie dokładnie w których miejscach należy przeprowadzić ukosowanie materiału przed położeniem spoiny.
Przystępujemy do czyszczenia miejsca naprawy z rdzy i powłok lakierniczych.
Zdjęcia: Ukosowanie i efekt ukosowania
Po dokładnym oczyszczeniu i ukosowaniu spawacz przystępuje do spawania pęknięć.
Zdjęcie: Spawanie pęknięć
Zdjęcie: Ocena pozytywna wykonanych działań
Następna czynnością jest przyspawanie nakładek wzmacniających.
Zdjęcie: Spawanie nakładek wzmacniających
I znowu do akcji wkracza nasz inspektor, który bada prawidłowość położonych spoin.
Zdjęcia: Ocena spoin
Inspektor sporządza protokół z przeprowadzonych badań, który dołączymy do dokumentacji.
Pozostaje już tylko pomalować naprawiony element.
Zdjęcia: Malowanie elementu
Po wykonaniu naprawy urządzenia użytkownik zobowiązany jest zgłosić do badania doraźnego eksploatacyjnego zgodnie z § 24 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. Nr 193, poz 1980.). Zakres badań jest określony również w § 24 ww. rozporządzenia. Urządzenie powinno być przygotowane do badania zgodnie z § 20 ww. rozporządzenia.
Ceny:
20- 60% wartości nowego podzespołu
Przykłady usterek, które można naprawić.
Prostowanie i napawanie masztów.
Wykonujemy napawanie zużytych profili masztów do nominalnych wymiarów.
Prostujemy profile masztów albo wymieniamy na nowe.
Zdjęcia: Prostowanie masztów
Cena:
30- 60% wartości nowego masztu
PRZYKŁADY
Żuraw Typ AD 20 T Rok budowy 1990
Usterka:
Pęknięcia w narożnikach korpusów podpór wysuwanych oraz pęknięć spoiny wspornika skrzynki podpór.
Zdjęcia: Miejsca pęknięć
Zdjęcia: Po naprawie
Cena:
20- 40% wartości nowego podzespołu
Wózek widłowy Jungheinrich EKX515K rok 2007
Usterka:
Pęknięcie mocowania siłownika w maszcie.
Zdjęcia: Miejsca pęknięć spoin spawalniczych
Zdjęcia: Po naprawie
Cena:
10-30% wartości nowych podzespołów
Wózek widłowy Jungheinrich ETV216 rok 2005
Usterka:
Pęknięcie masztu w dwóch miejscach:
– Zmęczenie materiału,
– Pęknięcie podpory koła,
– Zmęczenie materiału.
Zdjęcia: Miejsca pęknięć
Zdjęcia: Po spawaniu pęknięcia zostały zastosowane nakładki wzmacniające
Wózek widłowy Linde H50 394 rok 2010
Usterka:
Pęknięcie spoiny ramy kabiny operatora, na skutek zderzenia wózka z przeszkodą.
Zdjęcia: Miejsca pęknięć
Zdjęcia: Po spawaniu
Cena:
20% wartości kabiny
Wózek widłowy Moffett M9 24.3 rok 2012
Usterka:
Uszkodzenie górnej listwy karetki (grzebień).
Zdjęcie: Uszkodzone wycięcia pod zamki widły
Zdjęcie: Po naprawie
Cena:
30-40% wartości nowej karetki
Wózek widłowy Linde H 40
Usterka:
Pęknięcie płaskowników karetki – zmęczenie materiału
Zdjęcia: Miejsca pęknięć
Zdjęcia: Po naprawie
Cena:
30-40% wartości nowej karetki
Linde H40 seria 394
Usterka:
Uszkodzenie ramy kabiny na skutek zderzenia dwóch wózków.
Zdjęcie: Skrzywienie profilu ramy
Zdjęcia: Po naprawie – Na podstawie fabrycznej technologii naprawy dokonaliśmy wymiany dolnego profilu kabiny na nowy
Cena:
25-30% nowej kabiny
Linde V10
Zdjęcie: Pęknięcie podpory kół
Zdjęcie: Naprawa polegała na spawaniu pęknięć oraz wykonanie i przyspawanie porzeczki stabilizującej, łączącej podpory kół
Cena:
20-30% wartości nowej ramy (chassis).
Wykonujemy wiele napraw w wózkach jezdniowych ze zmiennym wysięgiem:
Pęknięcia występują w masztach zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
Zdjęcia: Pęknięcia
W miarę możliwości technicznych staramy stosować nakładki wzmacniające w miejscach pęknięć.
Zdjęcie: Naprawa
Cena:
naprawy 30 – 50% wartości nowego masztu
Gwarancja od 6 do 12 miesięcy.
Zużycie czopu łożyska wahliwego mocującego maszt do ramy wózka
Zdjęcia: Przed wymianą
Zdjęcie: Wymiana czopu na nowy
Cena:
20% wartości nowej ramki masztu
Gwarancja 12 miesięcy.
NAPRAWY SPAWALNICZE Z UZGODNIENIEM W UDT
Przykłady:
Linde H80
Pęknięcie płaskowników nośnych karetki
Zdjęcia: Wymiana płaskowników na nowe
Cena:
40% wartości nowej karetki
Uszkodzona górna belka karetki – grzebień
Zdjęcia: Naprawa polega na napawaniu i przywróceniu nominalnych wymiarów albo wykonanie nowej belki
Cena:
30- 50% wartości nowej karetki
Gwarancja 12 miesięcy
Pęknięcie masztu
Zdjęcie: Naprawa polega na ukosowaniu pęknięć i położeniu spoiny
Cena:
30% wartości nowej ramy masztu
Gwarancja 12 miesięcy
Naprawy bez uzgadniania z UDT
Wygięcie łapy chwytaka
Zdjęcie: Naprawa polega na wyprostowaniu chwytaka, łapy chwytaka, płyty kontaktowej i chwytaka do RTV przy pomocy prasy hydraulicznej
Cena:
30% wartości nowej łapy
Gwarancja 12 miesięcy
Zapraszamy do kontaktu!
design by Neo Fusion